سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین اپرا


اپرا opera


این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر میسازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera l:
- میانبر سفارسی جستجو
- امکان جستجوی پیشرفته در تمامی سایت های مطرح در زمینه جستجو
- بلاک کردن پیشرفته محتویات صفحات
- پیشگیری هوشمندتر از pop-up
- ابزار حرفه ای جهت دریافت ایمیل و پشتیبانی از سیستم های ایمیل POP/IMAP
- قابلیت خواندن فید های RSS/Atom
- قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت
- نمایش پیش نمایش صفحات با نگهداشتن ماوس بر روی tab ها
- کاهش بار اضافی بر روی حافظه سیستم
- پشتیبانی از دریافت فایل های بزرگتر از ? گیگابایت
- امکان استفاده از وب سایت Opera برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از Spyware
- استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- پوسته های متفاوت و زیبا
- نگهداری از رمزهای عبور در محیطی با امنیت بالا
- امکان گفتن دستور به برنامه و اجرای آن توسط Opera
- نصب سریع و آسان
- و ...

 




ادامه مطلب

[ یکشنبه 89/12/15 ] [ 1:46 عصر ] [ mohaMmaDi ]

یک مرورگر سریع و قدرتمند

 

مرورگرهای اینترنتی ابزاری هستند که به کمک آنها کاربران اینترنت می توانند در میان صفحات وب اقدام به وب گردی کنند.

تمامی کاربران اینترنت از حرفه ای گرفته تا مبتدی حتماً در تمامی اتصالات خود به اینترنت از یک مرورگر استفاده می کنند و به نوعی باید گفت مرورگرها به جزء

جدایی ناپذیر اینترنت بدل شده اند و بدون آنها ورود به دنیای بی مرز اینترنت امکان پذیر نیست.در تعریف جامع مرورگرها باید گفت مرورگرهای اینترنتی ابزاری هستند که به کمک آنها کاربران اینترنت می توانند در میان صفحات وب اقدام به وب گردی کنند.
نرم افزارهای مرورگر امروزه همانند دیگر نرم افزارها رو به گسترش هستند و شاید برای شما نام آشناترین مرورگر همان مرورگر سیستم عامل ویندوز یعنی INternet Explorer باشد که با نام اختصاری IE شناخته شده است. مرورگرهای دیگری نیز نظیر Mozilla FireFox , Opera netscape و ... نیز در این زمینه موجود است که آنها نیز دارای طرفداران مختص خود هستند.
هر یک از این مرورگر ها با یکدیگر در رقابتی سخت هستند و بیشترین بازار رقابتی بین IE و FireFox در جریان است.
البته مرورگرهای دیگری نیز در این میان وجود دارد که آنها نیز در این رقابت با تلاش بسیار در حال پیشی گرفتن از دیگر مرورگرها هستند.
در این مطلب سعی داریم یکی از این مرورگرها را به شما معرفی کنیم. Apple Safari یکی از معروف ترین مرورگرهای وب است که توسط کمپانی بزرگ Apple برای کاربران سیستم عامل MAC تولید شده است.
این کمپانی نیز برای شرکت در بازار رقابت مرورگرهای وب با ارائه نسخه هایی از این مرورگر قدرتمند برای سیستم عامل ویندوز، جای خود را در میان بسیاری از کاربران باز کرده است.
این نرم افزار مرورگر با سرعتی بسیار بالا نسبت به دیگر مرورگرها قادر است صفحاتی را که کاربران اقدام به باز کردن آدرس آنها می کنند در زمان کمتری نسبت به دیگر مرورگر ها بارگذاری کند.
گفتنی است این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار است که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- قابلیت مدیریت بر صفحات در یک پنجره و در قالب TAB
- مدیریت بر علاقه مندی ها و bookmark ها
- برخورداری از ابزار pop-up blocker به منظور جلوگیری از باز شدن پنجره های مزاحم اینترنتی
- قابلیت AutoFill که برای پر کردن فرم ها به صورت خودکار است.
- قابلیت نمایش فایل های PDF و ده ها امکانات دیگر.
به هرحال اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی به حساب می آیید که علاقه وافری به تجربه کردن ابزارهای جدید اینترنتی دارید به شما توصیه می کنیم حتماً سری به سایت www.p30world.com بزنید تا علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار قوی Apple Safari بتوانید به راحتی این نرم افزار را در دستگاه خود بارگذاری کنید.

 




ادامه مطلب

[ شنبه 89/12/14 ] [ 5:16 عصر ] [ mohaMmaDi ]

بزرگترین فریبهای اینترنتی

 

به گفته کارشناسان در حالی که روز به روز بر قربانیان فریب‌های اینترنتی افزوده می‌شود و تعداد بیش‌تری پول‌های خود را از دست می‌دهند، افراد کم‌تری تمایل برای گزارش رخداد دارند. علت این امر می‌تواند احتمال بسیار کم بازگشت پول باشد زیرا کلاهبرداران حرفه‌یی خود را در دنیای وب مخفی می‌کنند و بهترین دفاع در این مواقع آموزش به کاربران برای شناسایی چنین فریب‌هایی و اجتناب از آن‌ها است.

این فریب‌ها نوعاً از یک الگوی مشابه پیروی می‌کنند: تماس اولیه از طریق ای‌میل و یا شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. از قربانیان خواسته می‌شود از طریق ای‌میل، تلفن، فکس و غیره به تماس مذکور پاسخ دهند.

بعد از اینکه در اولین گام طعمه به دام شکارچیان افتاد، آن‌ها سعی می‌کنند اعتماد قربانی را جلب کرده و در انتها به بهانه‌ای از او درخواست پول می‌کنند. در زیر لیست شش فریب برتر از دیدگاه پاندا آورده شده است:


*فریب نیجریه

به‌عنوان نخستین فریب اینترنتی، حقه نیجریه‌ای هم چنان پرطرفدارترین شیوه کلاهبرداران است. در این حقه به شما قول یک جایزه و یا ارائه درصدی از پول کلانی داده می‌شود که قرار است آن را از کشور نیجریه خارج کنید. معمولاً در ابتدا از شما خواسته می‌شود تا یک مبلغ اولیه را برای پوشش هزینه‌های بانکی ارائه دهید. مسلم است که به محض دادن پول کلاهبرداران غیب می‌شوند.


*قرعه‌کشی‌ها

در این فریب هم مشابه با فریب نیجریه، ای‌میلی را دریافت می‌کنید که در آن ادعا شده است شما برنده یک قرعه‌کشی شده‌اید. اما برای دریافت پول جایزه، باید مبالغی را جهت هزینه‌های بانک و انتقال پولی پرداخت کنید که هرگز روی آن را نخواهید دید.



*پیشنهاد کاری


یک پیشنهاد کاری از کشوری خارجی را دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه می‌توانید تنها با چند ساعت کار از خانه هزاران دلار درآمد داشته باشید. این پیشنهاد بسیار فریبنده است و درصورتی که آن را قبول کنید، آن‌ها از شما درخواست اطلاعات حساب بانکی‌تان را می‌کنند.

سپس کلاهبرداران از حساب شما برای ذخیره کردن پول‌هایی که از حساب‌های دیگر سرقت کرده‌اند، سوءاستفاده می‌کنند و شما را بدون اینکه بخواهید شریک جرم می‌کنند.


*فیس بوک / هات‌میل

کلاهبردان اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور فیس بوک، هات میل و دیگر وب سایت‌های مشابه را سرقت کرده و رمز عبور شما را تغییر می‌دهند. سپس برای همه دوستان شما ای‌میلی را ارسال می‌کنند که در آن آمده است در حالی که در مسافرت بوده‌اید همه پول‌های شما به سرقت رفته است و در حال حاضر نیازمند پول برای پرداخت هزینه‌های هتل هستید.



*غرامت


اخیراً فریبی هوشمندانه بر پایه فریب نیجریه ایجاد شده است که در آن ای‌میلی برای شما ارسال می‌شود مبنی بر اینکه مبلغی برای دلجویی از قربانیان کلاهبرداری نیجریه در نظر گرفته شده است و شما یکی از قربانیان خوش‌شانس هستید. سپس کلاهبرداران برای ارسال غرامت، از شما درخواست 1000 دلار پول می‌کنند!



*اشتباه


در این فریب شایع، کلاهبرداران در صورتی که شما فروشنده چیزهای با ارزشی همچون خانه، ماشین و غیره باشید، با شما تماس می‌گیرند.

آن‌ها کالای مذکور را از طریق چک خریداری می‌کنند ولی چکی با مبلغی بالاتر را برای شما ارسال می‌کنند، سپس درخواست می‌کنند تا باقیمانده پول آن‌ها را برایشان ارسال کنید. چک مذکور تقلبی بوده و یا برگشت می‌خورد و شما همه پولی را که نقداً پرداخت کرده‌اید، از دست خواهید داد.

 




ادامه مطلب

[ شنبه 89/12/14 ] [ 5:12 عصر ] [ mohaMmaDi ]